سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 سوال متداول در مورد کانکس

1) آیا اگر تمام سال محصولات من در کانکس ذخیره شوند ، محتوای من در معرض خطر قرار می گیرد؟

یکی از تصورات رایج غلط این است که ذخیره سازی گرم یک مزیت مهم برای ذخیره طولانی مدت است. این در واقع برای اکثریت قریب به اتفاق مشتریان ما صادق نیست. ذخیره سازی گرم با صرفه کمتری نسبت به وسایل ذخیره شده ، هزینه بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.کانکس های ضد باد ، آب و ضد جوندگان است ، بنابراین موارد شما در برابر عناصر محافظت می شود. در حقیقت ، بسیاری از فروشگاه های بزرگ خرده فروشی  از کانکس حمل و نقل ما در تمام سال برای ذخیره موجودی اضافی خود استفاده می کنند.

 

یک استثناء در این قانون برای ذخیره محصولات قابل اشتعال مانند رنگ ، حلالها یا مواد شیمیایی خواهد بود. اگر قصد دارید وسایلی مانند این را ذخیره کنید ، ذخیره سازی گرم با تهویه مناسب گزینه ای امن تر خواهد بود. در برخی موارد ، اصلاح یک کانکس حمل و نقل برای رفع این نیازها بهترین راه حل است.لازم است که در هر دو انتهای  کانکس، منافذی به نقاط کم و زیاد اضافه شود تا تهویه متقابل فراهم شود که باعث شود فشار وارد شود و بخارها از خارج از کانکس خارج شوند. بدون تهویه مناسب ، فشار می تواند در داخل کانکس ایجاد شود و در صورت بروز آتش سوزی در داخل ، یا در نزدیکی کانکس ، خطر ایمنی جدی ایجاد کند.

درباره ایمنی کانکس ذخیره سازی حمل و نقل اطلاعات بیشتری کسب کنید

2) اگر محصولات خود را در یک کانکس فروشگاهی ذخیره کنم ، آیا می توانم در مواقع لزوم به محتویات دسترسی پیدا کنم؟

بله! حتی در حالی که کانکس شما در یکی از تأسیسات ذخیره سازی ما ذخیره می شود ، هنوز هم می توانید به موارد خود دسترسی پیدا کنید.

لطفاً توجه داشته باشید ، شما برای نگهداری کانکس خود در حیاط هزینه کمی ذخیره سازی و حمل و نقل را پرداخت می کنید ، که مشاوران ذخیره سازی ما طی فرآیند نقل قول توضیح می دهند.

3) آیا تأسیسات ذخیره شما امن است؟ 

هنگامی که کانکس شما در یکی از تأسیسات انبار امن ما ذخیره می شود ، لازم نیست نگران کسی باشید که به وسایل خود دسترسی پیدا کند زیرا این کلید را نگه میدارید.

هر کانکس نگهدارنده مجهز به قفل جعبه است ، که قفل در دسترس نیست. قفل را روی کانکس خود قرار می دهید ، بنابراین فقط می توانید وارد شوید. این یک کار ساده است که به شما آرامش می بخشد. به علاوه ، تمام امکانات ذخیره سازی BigSteelBox حفاظ کشیده شده اند و درهای خارج از ساعات باز قفل شده اند.

4) وقتی به خدمات مشتری احتیاج دارم ، آیا می توانم از یک شخص برخوردار شوم؟ 

بله ! خدمات مشتری یکی از مهمترین اولویت های ما است ، و چیزی که ما با افتخار می توانیم بگوییم ما را از رقبا جدا می کند.

در حقیقت ، یکی از ارزشهای شرکت ما این است:

ما واقعاً از مردم حمایت می کنیم: مشتریان ما افرادی واقعی هستند که زندگی شلوغی دارند. با گوش دادن به آنها و درک نیازهای آنها ، تلاش می کنیم راه حل مناسب را ارائه دهیم. ما منصف هستیم ، مهربان هستیم و به دنبال فرصت هایی برای نشان دادن دلسوزی هستیم. ”

ما در سراسر ایران مکان های بیشتری نسبت به سایر شرکت های ذخیره سازی تلفن همراه داریم که به ما این امکان را می دهد تا به مشتریان بهتر خدمت کنیم ، خصوصاً هنگام حرکت.

 

5) آیا آنچه را که نقل کردم ، پرداخت می کنم یا هزینه قبض پنهان یا اضافی در صورتحساب نهایی من وجود خواهد داشت؟

ارائه یک تجربه عالی مشتری مداری در شرکت ما برای ما بسیار مهم است و بخشی از آن شفافیت در مورد هزینه ها و قیمت گذاری های ما است. قیمت اجاره کانکس و هزینه حمل و نقل در هر شهر متفاوت است ، بنابراین ما  جزئیات  اساسی برای هر یک از فروشگاه های خود را در بخش مکان های وب سایت خود بیان کرده ایم.

هنگامی که ما تمام اطلاعات در مورد نیازهای ذخیره سازی یا حرکت شما را بدست آوریم ، قیمت کلی را به شما ارائه می دهیم.