سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی در مورد کانکس

جعبه های Conex. قوطی های دریایی کانتینرهای حمل و نقل می باشد. کانتینر ISO چگونه تفاوت پیدا می کنند با کانس ؟ ما این سؤالات را در مورد این اصطلاحات پرسیده ایم ، بنابراین فکر می کنیم به شما بتوانیم کمک کنیم برای کاهش سردرگمی مرتبط با این ساختارهای محکم و سخت.

 

 

چگونه جعبه های Conex نام خود را گرفتند ، نکاتی در مورد کانکس

همانطور که در پست های قبلی بحث کرده ایم ، منشأ کانکس استاندارد حمل و نقل فولاد به دهه 50 باز می گردد. اپراتورهای حمل و نقل تجاری و ارتش آمریکا برای حفظ ایمنی کالاها در خارج از کشور و در سراسر کشور باید ضمن ایمن نگه داشتن آنها ، راهی پیدا کنند. روش تدارکات مرتبط با این نوع حمل و نقل به عنوان Container Express و به اختصار “ConEx” گفته می شود. این مخفف جهانی شد و بعداً برای شناسایی کل دسته کانکس حمل و نقل مورد استفاده قرار گرفت – سرانجام تبدیل به یک کلمه واحد: Conex. (گاه گاه نوشته می شود به عنوان “کانکس” ، که یک املای پذیرفته شده است.)

اما Conex تنها اصطلاح کانکس نگهداری فولاد 20 پا و 40 فوت نیست.به آنها همچنین کانکس  intermodal یا کانکس ISO گفته می شود. این اصطلاح صنعت به سازمان استاندارد بین المللی (ISO) ، بزرگترین توسعه دهنده استانداردهای بین المللی و سازمانی که مشخصات استاندارد را برای کانکس حمل و نقل فولادی که در سراسر جهان استفاده می شود ، اشاره دارد. طراحی کانکس امکان حمل و نقل بین مدلی را فراهم می کند – جابجایی کانکس از یک حالت حمل و نقل به حالت دیگر (کشتی ، راه آهن یا کامیون) بدون بارگیری و بارگیری مجدد محتویات آن.

 

کانکس حمل و نقل به جهان سفر می کنند ، نکاتی در مورد کانکس

از آنجا که از جعبه های Conex مدت هاست  برای حمل و نقل کالاها در سراسر جهان از طریق اقیانوس ها استفاده می شود ، اصطلاحات منطقه ای نیز تصویب شده است که این مورد اصطلاح “قوطی دریا” است. جعبه های Conex عمدتا در خارج از کشور ، عمدتا در چین ساخته می شوند. سپس سازه ها روی هم قرار گرفته و از طریق باریکه حمل و نقل پر از محصولات وارداتی که برای ایالات متحده و سایر بنادر دنیا تهیه شده اند ، منتقل می شوند.

اکنون که اصطلاحات را پایین آورده ایم ، ما همچنین دوست داریم به تعدادی از سؤالات متداول دیگری که درباره جعبه های کانکس پرسیده اید پاسخ دهیم:

 

ابعاد جعبه Conex چیست ، نکاتی در مورد کانکس

جعبه های Conex در اندازه های مختلفی عرضه می شوند: 20 فوت متداول ترین کانکس است و به دنبال آن 40 فوت است. و سپس کانکس  10 فوت هر دو به طور معمول 8 فوت هستند.  دیگری کانکس پهن 8 فوتی است که 6 اینچ بلندی ارتفاع آن می باشد. کانکس”مکعب بالا” نیز موجود است که اکثر آنها 40 فوت هستند. طولانی و 9 فوت 6 اینچ بلندی آن می باشد  که آنها را با یک پا بلندتر می کند. مشخصات کامل کانکس ما را برای لیست کاملی از محبوب ترین اندازه های کانکس بررسی کنید.

 

چگونه Falcon کانکس حمل و نقل را بدست می آورد ، نکاتی در مورد کانکس

همانطور که گفته شد ، تولید کنندگان جعبه Conex عمدتا در خارج از کشور هستند. هنگامی که جعبه ها به ایالات متحده سفر می کنند ، آنها مانند یک سفره – با حداقل ساییدگی و پارگی – فروخته می شوند ، یا دوباره به داخل آن ها ارسال می شوند ، در نهایت به عنوان کانکس “استفاده شده” (با چندین بار سفر) فروخته می شوند. ما از کانکس “یک سفر” و “استفاده شده” در Falcon استفاده می کنیم و تصمیم خود را بر اساس نیاز مشتری خود می گیریم. صرف نظر از نحوه استفاده از کانکس ، ما یک فرایند کنترل کیفیت دقیق را اجرا می کنیم که تضمین می کند تمام جعبه های Conex تمامیت ساختاری خود را حفظ کرده اند.

 

 Conex چقدر هزینه دارند؟

این به چند عامل بستگی دارد: اندازه ، تولید کننده ، سن کانتینر و تغییرات. اول ، تولید کنندگان جداگانه جعبه Conex هر یک از کانکس خود را بر اساس اندازه قیمت گذاری می کنند. دوم ، سن کانکس(“یک سفر” یا استفاده شده) در هزینه مشخص می شود و مهم است. سوم ، گزینه های اصلاح شده از قبیل پنجره ها ، درها ، کنترل آب و هوا یا سایر ویژگی ها در صورت لزوم اضافه می شوند. با مشاهده برنامه های طبقه بندی شده ما ،  همیشه می توانید مستقیماً با ما تماس بگیرید تا با یک متخصص صحبت کنید.

چه بخواهید آن را جعبه Conex ، چه یک کانتینر ISO ، یک جعبه دریا یا یک کانتینر حمل و نقل بنامید ، ما طیف گسترده ای از راه حل ها را داریم که از این سازه های بسیار محکم ساخته شده است! برای اطلاعات بیشتر در مورد انعطاف پذیری آنها و محافظتی که ارائه می دهند ،با ما در تماس باشید.