سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 دلیل استفاده از کانکس ذخیره سازی

5 دلیل استفاده از کانکس ذخیره سازی

1. قابل تنظیم

این که آیا شما یک مشتری مسکونی هستید و به فضای مناسب برای قرار دادن وسایل از یک ، دو یا ده اتاق نیاز دارید ، یا مشتری تجاری نیاز به یک کانتینر حمل و نقل استاندارد 20 فوت ، برای ذخیره موجودی اضافی یا ابزار ساخت خود نیاز دارد ، یک کانتینر ذخیره سازی قابل حمل می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

 

کانکس ذخیره سازی می تواند متناسب با انواع نیازها – بزرگ یا کوچک – طراحی شود. بسیاری از مشتریان تجاری (ساخت و ساز ، صنعتی ، خرده فروشی) فقط می خواهند یک پنجره و درب را اضافه کنند ، اما شما می توانید تا آنجا که اندازه ای کاملاً متفاوت ایجاد می کنید ، از آن استفاده کنید. می توانید یک ساختار کاملاً سفارشی بسازید ، یا فقط کافی است چند مورد اضافی اضافه کنید تا وسایل خود را به صورت کارآمد و ایمن ذخیره کنید.

قبل از تکمیل ساخت و ساز کانکس در خانه شما و یا کارگاه، متخصصان ذخیره سازی به شما کمک می کنند تا در مورد اندازه کانکس موردنظر خود متناسب با همه موارد ، خود تصمیم بگیرید و هرگونه افزودنی یا تغییر دیگری را که ممکن است لازم داشته باشید ، اضافه کنید.
به این ترتیب دقیقاً آنچه را که با ملک یا موقعیت مکانی شما بهتر کار می کند را دریافت می کنید.

2. کانکس ها با دوام و ایمن هستند ، 5 دلیل استفاده از کانکس ذخیره سازی

کانکس های ذخیره سازی کانکس های  قابل حمل با ابعاد  بزرگ و فولادی هستند که در برابر باد ، جوندگان و  آب و همچنین  آتش مقاوم طراحی شده اند.

همه لوازمی که در داخل انبار قرار می گیرند خشک و ایمن خواهند ماند – کانکس مناسب برای ذخیره سازی ابزار یا تجهیزات گران قیمت در محل کار یا اسناد اضافی و ذخیره پرونده های تجاری می باشد.

کانکس را می توان به راحتی جابجا کرد و به مشاغل و سازمان ها کمک کرد تا در صورت لزوم فضای ذخیره موقت تجاری را اضافه کنند.

با ذخیره سازی در محل می توانید اطمینان حاصل کنید که وسایل شما در امان است. شما تنها کلید دارید!

قفل استاندارد هنگام سفارش اجاره کانکس حمل و نقل یا خرید یک کانکس حمل و نقل جدید استاندارد به شما داده می شوند. اگر ترجیح می دهید کانتینر اجاره ای شما در سایت ذخیره شود ، می توانید به راحتی با ما تماس بگیرید و در حالی که کلیدهای قفل را با خود نگه داشته اید، از آن استفاده کنید .

3. بسته به سرعت خود  ما آن را می آوریم ، شما آن را پر کنید ، 5 دلیل استفاده از کانکس ذخیره سازی

کانکس نگهدارنده فولاد هنگام استفاده با یک کانتینر قابل حمل و ذخیره سازی قابل حمل آورده می شود و دیگر لازم نیست که در روز حرکت بتوانید وسایل خود را در یک کامیون متحرک بسته بندی کنید.

شما می توانید به همان اندازه که می خواهید بسته بندی کنید ، یا در طول بازسازی ، می توانید وسایل مورد نیاز را بسته بندی و باز کنید.

دیگر استرسی برای زمان پر کردن و زمان حرکت نخواهید داشت هر زمان که پر کردید حرکت می کنید زیر این کامیون اجاره ای نیست که برای شما هزینه بردار باشد.

یک کانکس ذخیره سازی را می توانید به مکان خود بیاورید و تا آنجا که می خواهید آنجا بمانید تا نیازی به عجله نباشد.

قادر به کار کردن با سرعت خود هستید با تنظیم جدول برنامه ریزی خود.

بسته بندی سریع و با عجله می تواند به اموال شما  آسیب بزند و باعث  مفقود شدن وسایل گردد. داشتن وقت مناسب برای نگهداری صحیح وسایل خود می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند و به شما آرامش بخشد.

 

4- ذخیره محل کار ، 5 دلیل استفاده از کانکس ذخیره سازی

یکی از اصلی ترین دلایلی که مردم به سمت کانکس ذخیره سازی قابل حمل می روند  این است که اموال شخصی شما را می تواند در همه جا و در کنار شما قرار دهد.

 

شما می توانید مطمئن باشید که کانکس شما ایمن و ایمن است زیرا می توانید هر زمان که می خواهید  آن را چک کنید و تنها کلید دسترسی به کانکس در دست شماست.

مشاغل تجاری می توانند از یک کانتینر ذخیره سازی برای موجودی ، ابزار و اسناد استفاده کنند و مطمئن باشند همه چیز بی خطر است و می توانید سریعاً به آنها دسترسی پیدا کنید. شما فروشی را از دست نخواهید داد زیرا موجودی یا اطلاعات بایگانی شده خارج از سایت است.

5. از آن استفاده کنید و سپس آن را بفروشید ، 5 دلیل استفاده از کانکس ذخیره سازی

آیا کودکی که از مدرسه برگشته و نیاز دارد وسایل خود را برای ماه های تابستان جمع کند؟ کانکس های قابل حمل و ذخیره سازی می تواند برای او مفید باشد؟

بله – می توانید یک کانکس کوتاه مدت یا بلند مدت اجاره کنید و پس از شروع مجدد مدارس، به سادگی با ما  تماس بگیرید و آن را برداشت کنید.

اگر شرکت شما در حال جابجایی در بین مکانهای شغلی است یا اگر خانواده شما قبل از باز کردن ظروف نیاز به زمان یا فضای اضافی دارد ، می توانید از آن در خارج از سایت در یکی از مکانهای امن ما ذخیره کنید.

اجاره واحد قابل حمل قابل حمل انعطاف پذیر و آسان برای مدیریت است ، متناسب با برنامه و الزامات شما.

راه حل های قابل حمل و ذخیره سازی در مقایسه با روش های سنتی تر برای جابجایی یا ذخیره کالاهای شخصی یا تجاری دارای مزایای بسیاری است.

خانواده ها و شرکت ها به طور یکسان رشد می کنند و تغییر می کنند و نیاز به فضای اضافی یا خانه موقت برای مبلمان و کالاهای دیگر دارند.

این پنج دلیل باید به شما اطمینان دهد که ذخیره موقت قابل حمل گزینه ای انعطاف پذیر ، ایمن و مناسب برای شما ، خانواده یا شغل شماست.