سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوامل موثر در قیمت کانکس

عوامل موثر در قیمت کانکس: کانکس ها با توجه به فناوری ساخت ، مواد اولیه مورد استفاده و .. تنوع زیادی در قیمت دارند، در این مقاله قصد داریم ، این عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت کانکس را شرح دهیم. پس از بررسی ها و تحقیقات میدانی انجام شده توسط کارشناسان اسکان سپهر موارد بسیاری از طرف خریداران حوزه صنعت کانکس و کیوسک و کانتینر در ایران مطرح شده که سعی میکنیم خلاصه ای از این موارد را که به خریداران این صنعت، در سطوح مختلف کمک می کند، به اطلاعتان برسانیم.

بیشترین سوالی که در نظرسنجی ها مطرح شده است پیچیدگی قیمت کانکس در سطح بازار ایران می باشد. بیشتر افراد بر این باورند که در زمان خرید و اخذ قیمت کانکس ها از مجموعه های مختلف، سردرگم و گمراه می شوند و در نهایت خریدشان خوب نبوده و در اصطلاح سرشان کلاه رفته است .

 

  • ابعاد و اندازه کانکس

اولین مورد مهم ابعاد طول و عرض کانکس است، بسیاری از خریداران کانکس را به طول آن می شناسند . مثلا کانکس 6 متری یا کانکس 12 متری که این اعداد بیانگر طول کانکس می باشد و هنوز عرض مشخص نشده است.

ممکن است عرض کانکس 2?4 یا 2?5 یا 3 متر باشد و ممکن است زمانی که شما از کسی قیمت کانکس 12 متری را میگیرید، قیمت با هر یک از این عرض های گفته شده اعلام میگردد و نکته مهم آن است که مساحت هر کدام نسبت به یکدیگر متفاوت است.

  • پلان و نقشه کانکس

دومین مورد مهم نقشه کانکس است. یک کانکس 12 متری می تواند فقط یک سالن باشد یا اینکه دارای چند اتاق، یا سرویس بهداشتی یا آشپزخانه باشد یا حتی تعداد درب و پنجره ها و همینطور موارد مختلف که هر کدام باعث افزایش قیمت کانکس میشود.
برای حل این معضل از تولیدکننده حتما پلان و نقشه کانکس پیشنهادی را بگیرید تا بتوانید با بقیه مقایسه کنید.

  • مواد اولیه و متریال ساخت کانکس

سومین مورد مهم متریال مصرفی یا همان جنس مواد بکار رفته و مهم تر نحوه کاربرد آنها می باشد.

قیمت کانکس با در نظر گرفتن اختلاف متریال در تولید، باعث اختلاف قیمت میگردد، بخاطر داشته باشید که ممکن است دو تولیدکننده از یک جنس مشابه مانند ساندویچ پانل استفاده کرده باشند اما توجه داشته باشید که ساندویچ پانل ها نیز از کیفیت ها و قیمت های مختلفی برخوردار هستند و این موضوع نباید باعث گمراه شدن خریداران گردد.

راه حل مناسبی که دراین مورد پیشنهاد می گردد استفاده از گروه مهندسین مشاور در این صنعت و یا استفاده از تولیدکنندگان مورد تایید مراکز ذیصلاح این صنعت است که بواسطه آن می توانید از خریدی مناسب و سالم اطمینان حاصل فرمایید.

 

حرف آخر

در خرید کانکس دقت کنید که حتما با تولیدکنندگان معتبر و مراکز ذیصلاح این صنعت که معرفی شده هستنذ، تماس بگیرید و فریب واسطه ها و کارگاه های غیراستاندارد و حرف های صرفا جذابشان را نخوردید .

قیمت های اخذ شده را به درستی مقایسه کنید، پایین ترین کیفیت یک شرکت ممکن است با بالاترین کیفیت شرکت دیگر برابر باشد.

به لحاظ امکانات ممکن است قیمت ها با یکدیگر متفاوت باشد ، برای مثال ممکن است یک شرکت برای کانکس پیشنهادی 4 پنجره و شرکت دیگر 2 پنجره در نظر گرفته باشد.