سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی ساندویچ پانل : ویلای پیش ساخته ساندویچ پانل سازه ای مسکونی است که با استفاده از تایل های ساندویچ پانلساخته می گردد. دلیل استفاده از این نوع مصالح بکار رفتن فوم پلی یورتان بصورت تزریق درون جداره های این پنل ها است. در چنین حالتی دیواره ها و سقف مقاومت بسیار بالایی در برابر تبادل حرارتی پیدا کرده و کانکس کاملا عملکردی مشابه بدنه یخچال دارد.

 

کانکس ویلایی ساندویچ پانل در مناطق مختلف

مورد استفاده کانکس پیش ساخته با این سبک در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم بوده که اتلاف انرژی زیادی از طریق دیواره ها و سقف صورت می گیرد.با استفاده از این روش اتلاف انرژی به حداقل  می رسد و در مناطق سخت اقلیم به راحتی و با صرف کمترین توان انرژی می توان محیط داخلی را به دمای استاندارد برسانیم و در همان حالت نگاه داشت.

مزایای کانکس ویلایی ساندویچ پانل

سرعت اجرای بالا در تحویل کانکس : حدود 30 روز زمان تولید در کارخانه و 2 روز زمان نصب در محل 
و قابلیت استفاده در تمامی شهر ها با انواع آب و هوا : به علت عایق بودن جداره ها هم در مناطق خیلی سرد و هم خیلی گرم یا شرجی می توان از آن استفاده کنیم. 
ضد زلزله : به علت سبک بودن سازه و استفاده از تایل های بزرگ با جرم کم در هنگام زلزله تخریب نمی گردد.
قابلیت جابجایی : این کانکس را در ابعاد کوچک به راحتی با یک جرثقیل می توان بارگیری و به محل دیگر منتقل کرد و ابعاد بزرگ آن را نیز بصورت چند تکه جدا از هم حمل و در محل جدید می توان مجددا به یکدیگر متصل کنیم.

 

کانکس ویلایی ساندویچ پانل

کانکس ویلایی ساندویچ پانل | کانکس | کانکس ویلایی | کانکس ساندویچ پانل

 

روش ساخت کانکس ویلایی ساندویچ پانل

برای اجرای این کانکس ویلایی دو حالت کلی می باشد که یکی از آنها ساخت در محل است و دیگری تولید در کارخانه که در ادامه هرکدام را بصورت جداگانه به همراه مزایا و معایب این روش ها توضیح  می دهیم.

 

ساخت کانکس ویلایی ساندویچ پانل در محل

ممکن  می باشد به دلایل مختلفی از جمله فراهم نبودن شرایط حمل سازه به درون ملک بخاطر عرض کم جاده یا کوهستانی بودن راه نتوان سازه را بصورت ساخته شده به محل حمل کرد در این حالت تمامی مصالح اولیه ابتدا به محل حمل شده و تمامی مراحل ساخت در همان مکان انجام می گردد.

مزایا و معایب کانکس ویلایی ساندویچ پانل در محل

از مزایای این روش میتوان به ساخت ویلای پیش ساخته ساندویچ پانل با مساحت های خیلی زیاد بصورت یک تکه و همچنین اجرای کف سرامیک در محل اشاره کنیم زیرا که سازه هایی که باید پس از ساخت حمل شود برای کاهش وزن آنها کف از تخته ضد آب با کفپوش های طرح پارکت  می باشد و یا اینکه پس از حمل در محل سرامیک آنها اجرا  می گردد. از معایب این روش نیز به بالا رفتن زمان اجرا در حدود 10 روز نسبت به روش اجرا در کارخانه و نیز افزایش قیمت در حدود 150/000 تومان به ازای هر متر مربع جهت هزینه های حمل مصالح و ابزار آلات به ملک خریدار اشاره کرد.

 

کانکس ویلایی ساندویچ پانل

کانکس ویلایی ساندویچ پانل | کانکس | کانکس ویلایی | کانکس ساندویچ پانل

 

ساخت کانکس ویلایی ساندویچ پانل در کارخانه

در این روش تمامی مراحل تولید ویلای پیش ساخته در کارخانه انجام و پس از اتمام کانکس بصورت یک تکه یا دوقلو به محل حمل و در آنجا نصب می گردد. منظور از تمامی مراحل ساخت کابینت ، سرویس های بهداشتی ، لوله کشی و سیم کشی و تمامی کارهای مربوط به سازه است.از مزایای ساخت کانکس ویلایی با این روش کاهش هزینه ها و زمان تولید نسبت به روش قبلی و همچنین نصب 2 روزه سازه در ملک می باشد.

مشخصات فنی کانکس ویلایی ساندویچ پانل

پوشش بدنه و سقف از ساندویچ پانل به ضخامت 4 سانتیمتر (دو طرف ورق فولادی گالوانیزه نمره 50% با رنگ الکترواستاتیک و عایق پلی اورتان دانسیته چهل بصورت تزریق)
پوشش داخلی از دیوارپوش های روکش دار پی وی سی قابل شستشو با طرح چوب و کاغذ دیواری است.
شاسی از تیر آهن نمره 16 بصورت دورکلاف می باشد.
کف از نوع تخته ضد آب به ضخامت 18 میلیمتر با کفپوش طرح پارکت یا اجرای سرامیک با روش عرشه فولادی است.
اسکلت از پروفیل و ناودانی های سنگین به ضخامت 2 میلیمتر همراه با اجرای کامل دو دست ضد زنگ جهت جلوگیری از فرسایش سازه ، می باشد.
سیستم برق کشی بصورت روکار با داکت و کلید و پریز ، فیوز مینیاتوری ، سیم کشی تلفن و آنتن ، می باشد.
پنجره ها از نوع دوجداره پی وی سی همراه با حفاظ آهنی در صورت نیاز  است
درب از نوع فلزی ضد سرقت با یراق ترک دارای سه قفل می باشد.

لطفا برای ادامه مطلب و بازدید از سازه ها به سایت کانکس اسکان سپهر مراجعه کنید.