سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانکس ATM

کانکس ای تی ام( کانکس ATM ) یا همان کانکسهای بانک شهری که در اقصی نقاط کشورمان در سطوح میادین اصلی شهر و در مجموعه های فرودگاهی ، راه آهن ریلی و پایانه های اتوبوسرانی درون شهری و برون شهری به چشم میخورد اغلب باعث سهولت عملیات بانکی برای اکثر مردم عزیزمان شده که بودن این دستگاه های بسیار مفید داخل شهرها باعث عدم هجوم مردم به بانکها و عدم ازدحام جمعیت در صفهای طولانی بانکها می شود.

 

نمای ظاهری کانکس  ای تی ام (کانکس ATM)

به لحاظ شکل ظاهری و متراژی در ابعاد مختلفی تولید و با تعبیه دستگاه های خودپرداز داخل آنها جهت ارائه خدمات مطلوب به مراجعین عرضه میگردد عموم شکل ظاهری نمای خارجی این نوع کانکسها تلفیقی از شیشه سکوریت 10 میل نشکن است. در گروه تولیدی اسکان سپهر برای تولید این نوع کانکس دقت و ظرافت زیادی انجام میگیرد که درصد دستبرد زدن به کانکس ای تی ام را به صفر می رساند.

 

 

 

https://www.torgi.gov.ru/forum/user/profile/704662.page

 

 

جنس تولیدی کانکس ای تی ام (کانکس ATM)

و کامپوزیت رنگی سیلور بوده که جلوه خاصی به لحاظ فانتزی بودن این نوع کانکسها نمایش میدهد خصوصا اینکه سطوح شیشه سکوریت با لوله های استیل تلفیق شده و به زیبایی کانکس کمک شایانی می کند.

 

 

 

 

 

 

 کاربرد کانکس ای تی ام (کانکس ATM)

کاربرد اصلی کانکس ای تی ام میتواند در مکان هایی باشد که دور از دسترس بانک ها است یا برای صوحولت کار و تسریع بخشیدن به دریافت پول نقد میتواند مورده استفاده قرار بگیرد به طور مثال وجود یک کانکس ای تی ام در یک فروشگاه بزرگ میتواند کمک زیادی به فروش کلی مجموع داشته باشد و دلیل اصلی آن وجود این کانکس می باشد که بازدید کنندگان میتوانند بدون هیچ اتلاف وقتی پول نقد دریافت کنند . کانکس ای تی ام میتواند برای سود بخشی به مشاغل بسیار مفید باشد فرض بر اینکه در یک راستا از فروشندگان تا فاصله زیادی هیچ بانکی وجود نداشته باشد که باعث کم شدن حجم فروش فروشندگان می شود ولی می توان به سادگی این مشکل را  با یک کانکس ATM حل کرد تا خریداران به راحتی بتوانند پول نقد دریافت کنند .

 

 

 

 

 

 

داخل کانکس ای تی ام (کانکس ATM)

در گروه تولیدی کانکس اسکان سپهر نمای داخل کانکس ای تی ام  از عایق سرما و گرما با مکمل پوششی از دیوارپوش طرح چوب تزیین میگردد و امکانات لازم از قبیل تعبیه کولر اسپیلت سرما و گرما و برق کشی و روشنایی استاندارد داخل آنها باعث راحتی و آسایش اپراتور میگردد.

 

 

 

 

 

 

قیمت کانکس ای تی ام (کانکس ATM)

این نوع کانکسها به لحاظ قیمتی با توجه به ابعاد مختلف و تفاوت متریال درخواستی مشتری نوسانات قیمتی مختلفی دارد که بعد از آنالیز مدیریت تولید و تعیین سود شرکت در قالب پیش فاکتور به مشتری ایفاد می گردد. شما عزیزان میتوانید برای مشاوره و گرفت قیمت دقیق کانکس به قسمت تماس با ما مراجعه فرمایید.